tirsdag 30. august 2011

En kjappis

Nå satt jeg meg ned for å blogge.
Tiril er i levert i barnehagen og Hjalmar sover. Jeg ryddet huset i går, så jeg kan meg god samvittghet sette meg ned. Men hva må man ordne først: Bildene.
Overføring og organisering av bilder tar tid! Ihvertfall for meg... Må jo kikke og dvele litt ved de!
Så det tok jo en time det da, og nå kommer snart barselgruppa på besøk. Burde kanskje rydde litt, blir jo rotete av bare å stå opp... Ganske kaotisk faktisk!
Så så mye fikk jeg blogget nå..
men jeg har MASSE materiale! Mange bilder og gøye ting å dele :) Så bare å følge med. Tiril har blitt to år, Hjalmar har hatt navnfest, har kokkelert og sydd og gjort litt slik og sånn som man alltids kan blogge litt om :)
men dette var alt for nå.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for staselig navnefest! Hvorfor skal dere alltid ha så god mat og gode kaker? Jeg er fet nok fra før og la på meg 3 kilo! Litt misunnelig på postkortet, da, liten sjanse for arv til en grandfilleonkel! Du er ganske kreativ både i skrift, maling og sying! Stå på, det er en fornøyelse å lese bloggen din!
    Frank

    SvarSlett
  2. Takk Onkel Frank!! Du skal få holde kortet om du vil komme på besøk ;)

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...