søndag 5. desember 2010

NÅ er vi igang! Tuller ikke!

Riene begynte vel ca kl 0430 i natt. Eller, de begynte så vidt i går kveld. Har fått oss noen få timers søvn. Naboen har hatt julebord, så det var ikke bare bare å sovne. Hårda tider dette...
Gudskjelov så er Tiril hos sin bestemor i natt - bra timing! Må skynde meg å skrive før neste ri. De er superintense! Mer enn sist tror jeg. Litt mer rett på nå.
Er jeg rar som skriver her nå eller?? Har jo litt pusterom innimellom. Fint med dokumenatsjon...
Saccosekk er gull!!
Og den fødselsforberedende kvelden, i kombinasjon med verdens beste samboer!!
Unnskyld til barnevakter som vel kommer innom senere at det er så rotete her...
Namnam fikk rundstykke med brunost og kakao... Deilig-
Har intervaller på pluss minus 5 minutter, og de varer ca 1 minutt visstnok. Syns det virker kortere jeg! Så rart--- De er dritvonde!
Men supersambo stryker meg på ryggen og tar tida og er moralsk støtte.
Nå er det visst 3,5 minutter. Og jeg har ikke sjans til å snakke under en rie ihvertfall!
Tenk... neste gang Tiril kommer hjem så hgar hun en lillebror... Håper hun blir glad for det. Så rart... Lille gode Tiril...
Jaja... Kryss fingrene for at alt går greit!! (det gjør det sikkert)
I'll be back...

6 kommentarer:

  1. Oi, oi så spennende:))
    Jeg krysser fingrene for at alt går bra...-blir spennende å endelig treffe den lille prinsen du har båret på i 9 mnd!! Store klemmer til deg:) Ida

    SvarSlett
  2. SÅ SPENNENDE :-) Veldig morsomt at du orker å skrive her så vi kan følge litt med. Tenk at neste gang du skriver her er du mamma til TO. Lykke til. Stå på :-)
    Inger Elisabeth

    SvarSlett
  3. Blir helt på gråten. Kjempespennende! Stor klem fra Line

    SvarSlett
  4. Så godt å høre at riene virker sterkere nå, tross alt. Håper virkelig du får en raskere fødsel denne gangen. Tenker på deg hele tiden og synes du er super tøff som klarer å skrive litt til oss som sitter her og venter. Gutta er super spente og veldig ivrige og klare etter å få treffe sis første fetter:DD! STOR klem:)))

    SvarSlett
  5. oj oj, så spennende!!! MASSE LYKKE TIL!
    Stor klem fra Leon og Anniken

    SvarSlett
  6. Så utrolig spennende...jeg skjønte det nesten når jeg stod opp idag, det var helt mørkt hos dere, og kun den ene stjerna som lyste...vansligvis er jo begge på...jeg sa det til kenneth at nå er det nok igang...hehe.
    Gleder meg masse til å se dere etterhvert.
    Du er utrolig, Camilla.
    Stor klem

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...