onsdag 1. desember 2010

Kryss i taket!

Jeg har bakt!

Vel bakt og bakt... brukte en sånn ferdigpose med brød, og forvandlet det til et stk brød og 8 rundstykker :) Og de ble ikke helt steinharde!! Herre jemini, nå står ikke verden til påske.
Og ikke nok med det!
Jeg lagde varm sjokolade /kakao også. Det er jo nesten det beste man kan få: En skive varmt nybakt brød med smør og brunost, og en kopp varm sjokoladee....
Naaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmm.
Tenkte at jeg skulle ta bilde av herligheten, men dere vet vel hvordan det ser ut. Også får dere bare ta mitt ord på at jeg ikke bare juger.
Bildebevis!! 
(Måtte ta et bilde da jeg skulle rydde vekk... Jeg hadde ikke trodd på meg så, men nå har jeg bildebevis!! Ser kanskje ikke så lekkert ut, men så skriver jeg ikke matblogg heller!)
Og ikke nok med det!
Jeg har lagd masse lasagne også!! Hjemmelagd fra skrætsj så klart. Ikke noe Toropose her. Neinei. Lasagne er liksom min bænkers-rett. Blir alltid bra. Også har vi nok til middag i morgen også - og da er den jo enda bedre! Så flott!
Så flink jeg er!
Men noen fødsel har det ikke blitt enda... Kan jo ikke rekke alt heller.
Nå blir det et desemberbarn da. Syns det er litt hyggelig jeg. Desember er jo litt koseligere enn november. Selvom det er hektisk med julekalender og julegaver og alt det der, men vi rekker vel en bursdagsfeiring oppi det hele :)
Tiril har vært hjemme fra barnehagen i dag også. Stakkars... hadde det herlige morra-trynet i dag da. Fullt av tørka snørr og puss. Men pusten er bedre, så det er framgang.
Vel, skjer ikke stort, så dette var dagens tekst.
Morn igjen.

2 kommentarer:

  1. Du vet hvordan å behandle en bolle i ovnen du ;-))
    Jeg følger spent med hva som skjer. Så spennende dager for dere!

    SvarSlett
  2. Tenker på deg hver dag nå, flinke bakeCamilla :))))

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...