mandag 21. november 2011

Ferie!

Tre uker innenfor murene (altså; på jobb) er unnagjort. Jeg overlevde og vel så det, men nå er det ferieavvikling.
Det blir jo å være hjemme med den lille soppen her
Hvilket er slett ikke så verst.
Men enda bedre, for en sliten småbarnsmor, er jo det at jeg får egentid etter at han begynner i barnehage om to uker :)

Gleder meg nesten ikke i det hele tatt
:D
Har, som dere allerede har sett, fått noen flere bilder av fotograf Irene Sandved Lunde. Nydelige novemberbilder fra Torshovparken. Duse og kjølige, men med masse kjærlighet. Love it!



Jada, vet jeg legger ut mange skrytebilder av barna mine (og velger selvsagt ut de beste av meg selv) men det er min blogg og jeg er sjef.
Angående den ferien... Har ambisjoner om å få ordnet bilder i album. Ligger snart 13 år på etterskudd. Faen ta digitalbilder! Har i min naivitet tenkt at når jeg hadde mammapermisjon så kunne jeg ordne bildene mine. Det har jeg tenkt i alle år... Tenk at det går an å være så dum!?
Nå tenker jeg: Hva i all verden gjorde jeg med all tiden jeg hadde før jeg fikk barn?

Kanskje jeg kan lage noen utrolig kule og spennende blogginnlegg!! Og sy noe kjempefint! F.eks. et Pippikostyme til Tiril. Hun har blitt Pippigal... Og treffe folk jeg har villet treffe lenge. Holde orden i leiligheten, lage middag til gubben, handle julegaver og sløve litt og gjøre ingenting. F.eks. sove.
Ser ut som jeg skal få tida til å gå... Kommer sikkert til å være over før jeg har sagt "kake".
Nuvel.
Tror jeg går og legger meg jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...