torsdag 1. desember 2011

Ny look - igjen

På tide å bytte ut gule blader med noe lunere og vinter-aktig. Så da ble det dette.
En grei og fleksibel bakgrunn. Tre er fint. Liker tre :)
Har ikke mye å melde, det er travle tider nå. Meget å gjøre, og lite blir gjort. Story of my life.
Prøver å rydde og lage systemer så det blir lettere å holde det ryddig. For det er jommen en utfordring!!
Har akkurat kvittet meg med en søplesekk med klær, men det må mer til. Mye mer. Det må kvittes med, kvittes med , kvittes med. Man har jo så mye ting!! Så mye dilldall!!
Men når du står der med dilldallet ditt i hånda og veier og måler det opp og ned.... så har jeg så altfor lett for å "jammen, denne må jeg jo ha! Den er jo egentlig ganske fin. Også har jeg jo hatt den så lenge... Tar jo ikke store plassen. Tilbake i esken med deg!"
Hooopeleeeeess!
Må skjerpe meg. Gruer meg. men gleder meg til å få mer plass, og en bod vi kan bruke og finne fram i, og ikke bli møtt av kaos hver gang vi våger oss inn dit. Vi har jo tross alt pusset den opp!! Malt gulvene med epoxy, malt veggene hvite og fått inn ordentlig lys. Og satt opp skikkelige metallhyller. Alt ligger til rette for en skikkelig bra bod-opplevelse!
...bare vi får litt orden der nede...

OG der oppe! Har loftsbod også... "sukk"
Det er bra det altså, det er bare det at det betyr mer å rydde. Noen som vil ha dykkerutstyr? Eller en kjempestor hjørnepult? Hva med et gammelt skips-pokerbord?
Nuvel.
Ha en god desembermåned alleihopa! Kos dere med kalenderen, de som er så heldige å ha det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...