tirsdag 15. januar 2013

Hiv o´hoi!

Har vært superflink og kjøpt leilighetsopphold og dyreparkenbilletter i Kriastiansand dyrepark/ Abra havn! Såååå deilig å ha det boks! Gleder meg som en unge! Og barna kommer til å bli ekstatiske! De elsker Kaptein Sabeltann og Kardemomme by, og tenke seg til at de skal få se levende, ville dyr og attpåtil ha fri tilgang til badeland! 
Tenk at jeg har vært så flink! Jeg kan nesten ikke tro det. Tror jeg må legge meg nedpå litt.
Vi skal bo i huset i midten, med balkong, ved siden av det lave. 

Dette blir naaiiise! :)
Ikke noe å si på utstyret, burde bare sett gjennom brukermanualen først kanskje?



Folk og røvere i Kardemomme by på Nationaltheateret
Tiril så Folk og røvere i Kardemomme by på Nationaltheateret i høst. Veldig bra! Og det ser ut til at hun har tålt det godt, tross alle farene forbundet med å eksponere barna for dette sjokkerende stykket. 
Hun elsker det, og etter at vi fant ut at stykket sendes i sin helhet på NRK nettTV, går det minst en gang daglig på skjermen her i huset. 
Særlig tante Sofies sinte vise er stas... Og det rare er, at jeg har blitt hekta selv! Blir ikke lei, selvom jeg har sett det sikkert 10-12 ganger nå! Underlig. Kanskje jeg er en høyreekstremist?
Fra spøk til alvor: jeg må seriøst legge meg nedpå litt. Har en unge som syns dagen skal starte kl 05. Litt slitsomt i lengden. 
Skal prøve å blogge litt mer i 2013. Og trene. Og bli flinkere til å treffe venner. (hører dere det, venner!?) Vet ikke hvorfor jeg tok med dette, men slik ble det.  
Natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...