fredag 28. oktober 2011

Another stroll down memory lane

Fikk noen gamle brev og bilder av faren min her forelden.
Og det er jo så festlig! Og jeg blir jo så sentimental... Husker alt så godt. Fra krusedullene jeg pleide å tegne, til brevpapiret og tingene jeg skriver om. Tenk at det er.......23!!!!! år siden jeg skrev disse brevene!!! My god! Er jeg virkelig blitt SÅ gammel?! Det er ordentlige fjortisbrev, holdt på å le meg ihjel jeg :) Her har vi med alle elementer: Falcon Crest, Nord og sør med karakteren Orry Main... måtte tenke meg om litt... var ikke det Patrick Swayse?
  
Klarer dere å lese det?


Også konfirmasjonsbilder da... Jeg ble konfirmert i 1989, da pastellfarger og puddelpermanenter var på sitt hotteste! Så selvom jeg kanskje ikke er dritstilig, så var jeg vel heller ikke av de "verste"? Kortklipt 80-tallssveis og en tidsriktig dress med kort jakke og bukse som er posete over hoftene og smal i bena. Men den er ihvertfall ikke mintgrønn eller noe i den dur!

Litt uklart bilde men... har ikke skanner tilgjenglig skjønner dere! Blir litt kjappe løsninger
Til slutt vil jeg bare vise et gammelt bilde av familien min fra da jeg var 1 eller 2. Kjolen jeg har på meg, har Tiril på seg på bildet under. Bildet er nok fra 1975 tenker jeg. Ganske stilige!

Skulle gjerne hatt hele antrekket til mamma jeg, syns det er ordentlig stilig! Og den gule kjolen til storesøsteren min var den fineste kjolen i hele verden!! Gledet meg virkelig til å arve den!
Nei, nå blir jeg sentimental igjen...
"snufs"

1 kommentar:

  1. Hehehe, så kult! Måtte "rappe" bildet av oss fire. Kult og stilig bilde:)!! Har du flere slike perler av noen bilder liggende? Send de gjerne til meg....hint, hint ;). Tiril var også utrolig søt o kjloen din da:D! Klems og god helg!

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...