tirsdag 11. oktober 2011

Høsten er her!

Og har vel strengt tatt vært her en stund. Så da var det på tide å bytte ut mal på bloggen. Forandring fryder!
For et par uker siden hadde vi en photoshoot med i regi av min fotografbarselvenninne Irene Lunde. Hun er proff, og det syns på bildene! Har en drøss med vakre bilder av min lille fine familie. Her er noen:





Vi bare dro for å leke og kose oss i Torshovparken, så skulle hun knipse. Ville ikke ha så mange oppstilte bilder. Syns resultatet ble veldig bra! Hun kan nok kontaktes om du trenger fotograf. Link til hjemmesiden hennes finner du her
Gubben var selvsagt også med, men jeg har ikke tatt med bilder av han, da han er litt mediesky. Synd, for han er jo så kjekk :) Fint for han da, at han har ei kjerring som deler privatlivet sitt med alle og hvermansen... hihi

Hodet stopper litt opp... Er så greit å bare legge ut bilder. Lider av litt søvnmangel for tida. Sliter med å få Tiril til å sove om kvelden, men gullungene våkner rundt 6 hver dag uansett! Hårda bud, men det er vel bare en overgang.

I starten av høstferien var vi en tur på hytta på Hjerkinn. Strålende sol og nydelig å være på fjellet. Synd det er så langt dit. Tiril koste seg og ;)
Blir så fint når barna er litt større og vi kan dra på lengre turer uten å tenke på at nå må H sove, og nå må T sove...
Men nå sitter jeg og glipper med øya... Får prøve å være litt morsommere en annen dag. Men dere, det er litt digg med høst da! Null insekter, og stearinlys og rødvin :) og kaldt soverom. Me like. bare synd vinteren kommer etterpå.

4 kommentarer:

  1. Null insekter, mange edderkopper ;-) den overgangen du snakker om varer i 14 år til de skjønner at det er deilig å sove. Da er du i blitt A-menneske

    SvarSlett
  2. Skikkelig herlige bilder! Alldeles nydelige hele familien :)
    Og den overgangen? Tja...litt bedring blir det jo men tidlige morninger er nok bare å venne seg til.

    SvarSlett
  3. SÅ nydelige bilder :D!!

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar i bloggen min, du er så flink til å legge igjen spor. Vakre, vakre barn! Og varm i hjertet blir jeg når jeg ser at Hjalmar har på seg genseren jeg strikket, hurra:))) Det ble ikke noe av treffet i sommer/høst, hverdagen er travel, men håper det ikke blir altfor lenge til neste gang. Hils fam.

    Klem, Irene.

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...