lørdag 12. februar 2011

Jammen, jammen, jammen!

Har dere ikke sett at jeg har lagt til "Reaksjoner" nederst ved hvert innlegg, så man kan komme med en kjapp tilbakemelding?
Det er så hyggelig å få litt respons nemlig... Er det teit det jeg skriver, eller er det ok?
Det er bare å trykke i boksen på det du mener. Blir innmari glad om dere gidder det altså!

Sitter og surfer og har Melodi GP i bakgrunn. Herregud... Nordmenn ass! Sie Gubba gikk videre. Har jo hørt den låta 100 ganger før av band som Hellbillis eller hva de heter. Trøndermusikk. Not my cup of tea.
Ble ikke dødsimponert av Blach sheeps-sangen heller.
Jaja. Er jeg negativ eller?
Den Haba haba sangen er jo litt fengende da, i det minste. Men kan hun synge? Er neimen ikke så sikker på det.
Godt jeg har opptak av "Koselig med peis" på boksen! Lørdag er jo den verste TV-dagen! Det er som om kanalene mobber oss småbarnsforeldre og andre som av ymse grunner er hjemme i sofaen.

HÆ er det mulig?! De slitsomme folka i The lucky bullets ble siste deltaker i delfinalen! Hva skjer? Nei, nå blir det koselig med peis. Tror jeg skal benke meg til i saccosekken med hodetelefoner, troikaen og solo...
Hva er det han sier?? "She's got a fire down below"???? Er det lov å si det på riksdekkende TV? Hahahaha festlig.
ZAPP!

3 kommentarer:

  1. hhahaha! Jeg spurte akkurat Andy om det med fire down below..Det kan jo ikke misforståes!Vi humrer her og det er jo moro hva man skal sende ut i verden. Tror kanskje de fikser det slik at vi ikke vinner for å spare penger ved å ikke arrangere neste år. Bloggen din er morsom Milla så fortsett og skriv:-) Klem fra A&C (ikke arts & crafts)

    SvarSlett
  2. Haha skulle gjerne hatt reaksjonsbokser på kommentarene deres også!! :D
    Det kan nok være en teori ja, at vi for all del IKKE må vinne! Blir altfor dyrt. Temmelig sikker på at vi ikke vinner med noen av disse låtene...
    Klem :)

    SvarSlett
  3. De gjorde litt vel mye av seg ja de lucky bulletsene. Jaja hun habbajente virker søt og sangen og showet sitter så klart beste valg av de 4.
    Det er absolutt ikke teit det du skriver. Hyggelig å lese om de små hverdagslige ting og refleksjonene rundt det.
    Det er bare å legge noe kommentar i min blogg og ;-))))

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...