søndag 11. september 2011

Damage control

Har blitt blond igjen. Eller... litt sånn gulblond. Gikk til frisøren og klagde, og det var gudskjelov ikke noe problem. Fikk fargerens(?) og fargekorreksjon. Føler meg helt kjemisk behandla i topplokket. Og håret kjennes syntetisk, men det blir vel bedre. Forhåpentligvis.
Men jeg føler meg bedre! Helt forferdelig å føle seg som brunette... no offence. Men er det litt gult? Kan få en fargekorreksjon til (stakkars hår..)
Døm selv:
Nå er det ihvertfall ikke ettervekst lenger!

Litt mørkt bak, men det er jo greit

 Frisøren sa hun var opptatt av at jeg skulle være fornøyd, men hun beklaget ingenting. Og da jeg påpekte at det hadde vært fint å få valget om hun skulle bruke mer fargekrem, noe som kostet 350,-, så sa hun at det trodde hun at jeg var klar over. Hvordan i all verden skulle jeg vite det??  
Nei, lurer på om jeg bare boikotter frisører, og gjør dette selv fremover. Har jo gjort det tidligere, men tenkte under graviditeten at det er greit at frisøren gjør det. Skal jo være mer skånsomt.. men jeg føler meg ikke akkurat skånsomt behandlet nå!
Noen som har noen gode hjemmefarger å anbefale, sånn til ettertiden?
Og hva syns dere om fargen? På bildene er den helt fersk, blir kanskje bedre etterhvert..



 

2 kommentarer:

  1. Lille vakre Camilla, du er jo pen uansett men er enig i at denne fargen ble bedre enn den brune. Bra du fikk endra på det men fy frysørene altså. Godt jeg har en kone som klipper meg ;-)

    SvarSlett
  2. Bra du klagde når du ikke var fornøyd. Og du burde gjøre det selv fremover :) Det som kan være problemet med det (som jeg har opplevd selv), er at hjemmefargen reagerer rart på håret når håret har vært farget hos frisør. Jeg fikk en helt forferdelig blondinefarge to ganger. Bare så du vet det :) Og jeg farget bare etterveksten, men det så helt forferdelig ut. Men det er jo bare å prøve :)

    Fargen nå så fin ut:) Men den vil jo endre seg ila en uke eller to, men da blir det sikkert bare enda finere :)

    klem til deg

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...