tirsdag 6. september 2011

Mimrestund

Har prøvd å rydde litt i kjellern for å finne lopper, ja - og for å få det ryddigere da... Og da kom jeg over en eske med gamle minnebøker, samt alle pusurbøkene mine!
fet samling Pusurbøker

Hohoooo! Da må man jo pause litt å kikke gjennom disse fordums rariteter.
Mye flau lesning ( men det var INGENTING sammenlignet med dagbøkene jeg fant fra fjortis-tida mi! Men det er rett og slett for sterk kost offentligheten) og dere er så heldige å få en bitteliten smakebit. En ting er sikkert, jeg var  (og er) opptatt av film!

Legg merke til at jeg så Dødlig våpen III  to ganger med en ukes mellomrom, ble redusert fra karakter 10 til 7 da...

Ojoj! "Vintage" kinobilletter!!
Mange gullkorn her!

Den gang Don Johnsen og Reidar var top-notch!
Oooo du herrlige 80-tall! Veldig gøy å mimre i :)
Fant også minnebøker fra barneskolen. Side opp og side ned med Lev Vel, Tre ord på snei, Du er søt og nedbretta hjørner hvor det står Ikke kikk! og Fy du så!!
Those were the days...

1 kommentar:

  1. Hahaha, så morsomt å se. Minner meg om en bok jeg har, "barndom på 80-tallet", stas. Kan ta med og vise. Bra at du rydda i kjelleren, cudos! Hilde

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...