onsdag 7. september 2011

Frisørtime fra Helvete!

Faen ass, nå er jeg så forbanna! I 3, TRE!! timer har jeg vært hos frisøren for å farge ettervekst og klippe litt tupper. Håret mitt tar visst så vanskelig farge, at hun måtte bruke ekstra masse fargekrem. Men hun sa jo ikke noe om at det kom  til å koste masse mer!
Hvorfor gjør ikke frisører det? Opplevd det flere ganger, de bare gjør sånn og sånn, for det MÅ de gjøre om det skal bli slik jeg ønsker det. Jaha? Men de sier ingenting om hvor mye det koster meg, og om jeg da kanskje ikke vil gjøre det likevel.
ANNOYING!!!
Så nå har jeg da farget etterveksten. Jeg sa fargen hun plukket ut så litt mørk ut. Neida, den blir fin, sier hun. Javel. Jeg vil nemlig ha det like lyst som det andre, det skal liksom gå i ett (er ikke det poenget??) Jo, men denne fargen er veldig riktig for deg.  Javel.
Og når hun vasker ut fargen er jo håret MØRKEBRUNT for pokker!!
HALLO!! Jeg vil være blond! Blond blond blond!
Dette ser jo ut som en ny ettervekst sier jeg. Så hun klæsjer i noen blonde striper over det mørke, som skal sitte bare litt. Jaha?
Hvis jeg får sånne Lillestrømgule striper i håret nå, går jeg til sak, tenker jeg bare.
Så ble det bittelittegranne lysere. Men litt klæsjete. Ikke så pent.
Det jevner seg kanskje ut etterhvert, tenker jeg.
Så skal jeg betale. Forbereder meg på kanskje litt over tusen kroner eller noe.
2075 blir det da. HÆ!!? Jeg sier det jeg. Eier ikke skam. Hvor fikk dere den summen fra? Nei, det var jo fordi de måtte bruke så mye hårfarge. Jaha?  Men jeg betalte ikke for de siste stripene da. Nei det skulle da for faen bare mangle!
Men så rettet de det likevel til 1875 kroner. Jeg vel ta med at jeg kjøpte shampo og balsam til 350 kr og da. Så trekk fra det.
Men nå har jeg altså sittet over 3 timer i en forbanna stol, fått sviende guffe i håret, kvitta meg med neste 2000 kroner, og så er jeg misfornøyd attpåtil!!
Dritbra.
Måtte bare bruke bloggen som en ventil for utblåsning... Er superrastløs og sint, og blir enda sintere hver gang jeg går forbi et speil.
Se her da!
Dette er den fargen jeg ønsket over hele

Dette var det jeg fikk! Fikk og fikk...

Mørk i håret og mørk i sinnet!

SE! Ny ettervekst! Min for bare 1050 kroner!
Luesesongen har herved startet.

1 kommentar:

  1. Stakkars lille deg! Er enig i at første bilde var en veldig fin farge. Mmh neste gang kanskje Crème Nutrisse because you're worth it?

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...