mandag 27. juni 2016

Nå vet jeg...

...hva jeg skal gjøre i ferien.
Jeg skal vanke på Ullevål sykehus. I bygg 11.
Har nå, etter innrømmelser om rot, blitt informert om at de kan skvise meg inn til stråling i uke 29. Men jeg skal først ha en uke med forberedelser til stråling, så fra mandag 11/7 er det bare å holde seg i Tigerstaden for en daglig reise til Ullevål.
Vet at mange må pendle lengre enn langt for å få strålebehandling, så jeg kan vel egentlig ikke klage.
Men det er litt godt å klage likevel.
Reiseveien kunne nesten ikke vært enklere, bare å hoppe på 20-bussen som jeg som tidligere nevnt har rett utenfor døra (eller vinduet).
Eller jeg kan slenge meg på en bysykkel, om de hadde giddet å fylle opp stativet utenfor her innimellom. Er alltid tomt!
Det er faktisk litt irriterende.
Jaja.
I-landsproblematikk.

Men etter at dette strålingsgreiene ble så utsatt, så blir hele sommeren egentlig ganske amputert. Vi rekker i grunn ikke å reise på hytta engang!
Bah. Prøver å ikke være bitter, men glad for at ting skjer og at vi har en plan. Er jeg "hard to please"? Får håpe det blir fint vær, så vi kan dra og bade masse og gjøre hyggelige ting.
Oslo er jo et supert sted å være!
Håper barna er enige... Er det ikke sånn, at de er fornøyde så lenge de får være med sine kjære foreldre? Og så lenge vi er blide og glade, så er de blide og glade? Så da blir det sånn.
Nemlig.

Ville bare informere om dette, at jeg endelig har fått time. Må bare vente i to uker til.
(jeg syns jeg høres litt bitter ut...)
God sommer folkens!

2 kommentarer:

  1. Håper alt går bra med deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!Hilsen hvem? Det går bra med meg :) Er friskmeldt nå.

      Slett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...