tirsdag 4. januar 2011

HÆ! Hvordan er det mulig??

Alle de bra seriene går samtidig på samme dag!! Hvordan klarer TV-folka det da? Dumminger...
Serien "The Pacific" begynner i dag og jeg tenkte jeg skulle sette den på serieopptak på Get-boksen. Men den tar jo allerede opp Grey's anatomy og Spartacus! Så da ville den ikke det. Og jeg tror ikke jeg kan ta opp to ting og se på en tredje samtidig... Men det finner jeg vel ut av i kveld.
Åååååh alle disse store problemene man møter hele tiden! Slitsomt altså...

I dag er første hverdag for oss. Husbonden er på jobb, storesøster i barnehagen og jeg og knerten passer fortet. Klokka er snart to og jeg er fortsatt i morgenkåpe... Får pelle meg i dusjen snart, men har spist frokost da! Det er jo fint.
Kom litt sent i gang i dag for det ble en litt strevsom kveld og natt. Knerten slet nok med luftsmerter og var ikke spesielt lett å roe... Vi dormet vel utmattet inn rundt klokka 3 i natt.
Nå må jeg da ha lært leksa mi! I jula skjønte jeg at å spise surkål og kålrabistappe var en relativt dårlig ide. Nå har jeg lagt løk til lista. Jeg har jo vært i denne situasjonen før, men er visst som en nybegynner igjen. Utrolig hvor man sløv og glemsk man blir av å være hjemmeværende føde/ammemaskin. Skremmende.

Knerten er forøvrig fortsatt bare knerten... Har funnet opp et nytt ordtak: "Kjært barn mangler navn" Haha... veldig dårlig spøk. Er lei av å kalle han bebs, knerten og lille promp. MEN DET ER SÅ VANSKELIG!!
Det blir bare vanskeligere og vanskeligere. For det er jo litt sånn at når man har fundert og vurdert og veiet en ting fram og tilbake og opp i mente, så blir man stående litt fast. Man blir helt blind og får beslutningsvegring.
Blæh.
Har lånt navbøker på biblioteket, vi har skrevet lister... det neste nå er å skrive navn på lapper og trekke - og det er lov å skrive et favorittnavn på flere lapper. Så får vi se. Det er liksom ikke no som sitter ordentlig!
Men nå MÅ jeg dusje før prompen våkner.
Ønsker dere en god uke, så får jeg håpe det løser seg så jeg får sett alle TV-seriene mine i kveld ;)

1 kommentar:

  1. Jeg foreslår av avstemning angående navn. Jeg legger in Erlend som forslag. Er så fint navn:-)
    Inger Elisabeth

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...