mandag 4. oktober 2010

Flinkisdag!

Hvilken lykkens dag!!
Formen er bedre og vi har vært superflinke i dag! Har virkelig fått svingt oss på soverommet (Nei, ikke på den måten da! Herregud...)
Vi har fått satt opp min nye arbeidsplass der hvor Tirils stellebord var, ommøblert litt på soverommet og fått tapetsert skapdørene!! HURRA!!
Det var makeløst deilig å få gjort, også så fint som det ble!!
Vi har PAX garderobeskap fra IKEA, og klarte i et uklart øyeblikk å velge oss store svarte glass-skyvedører...
Har irritert meg grenseløst i ett år nå... Men så kom jeg med den lyse ideen at jeg kunne tapetsere med fototapet. Og det ble knallbra! Det har blitt et nytt rom :)
Fra svart glass til en idyllisk bjørkeskog. Har nevnt tapeten i mitt første Interiør-innlegg. Bestilt over nett fra Photowall.no
Nå mangler vi bare taklampa... For et mareritt å finne det. Men det er morgendagens prosjekt. Har jenket kriteriene mine litt, nå er jeg bare desperat!
Er det forresten noen som vet om man får kjøpt mønstret tapet i litt mindre stykker? Trenger ikke en hel rull. Planlegger å freshe opp litt her. Trenger litt farger!
Det går sakte fremover med Tirils rom også. Etter høstferien er planen å være så godt som i mål.

Vi holder jo ikke bare på her, vi pusser opp i kjellerboden også! Naboene bare rister på hodet av oss... Men vi syns det er skikkelig lurt. Vi maler vegger, tak og gulv, har fått inn ordentlig lys, kjøpt et ekstra avlastningskjøleskap på finn.no, + at vi har fått et fryseskap som skal stå der. Vi har kjøpt massive hyller så vi får orden i alt rotet. Åååååh det blir så BRA! Kommer til å bli som et ekstra rom! Vi har stor bod, så det er derfor vi gidder. Kanskje jeg skal dokumentere det prosjektet litt også? Kunne jo hende noen syns det var interessant? Enn så lenge legger jeg ut et fint bilde av Tirils himmeltak. Sola skinner alltid hos lille solstrålen vår :)

5 kommentarer:

  1. Så fint det har blitt...begge deler:D!! Flinke dere er:D!!

    SvarSlett
  2. så bra det ble med den tapeten. Flinke er dere!
    Må treffes snart...

    SvarSlett
  3. Det ble kjempefint, Camilla!!!
    Jeg vil også svinge meg. ;)

    -Cmilla

    SvarSlett
  4. Hvor har du fått bildet fra? Tenkte jeg skulle lage en plakat. Janniche

    SvarSlett
  5. Hei Janniche (kjenner jeg deg?)
    Mener du fototapeten? Den er bestilt fra photowall.no De har masse fine tapeter der. veldig greit og ryddig å bestille fra de. Er kjempefornøyd!

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...