fredag 26. november 2010

Den har kommet!

...lønna altså.
Haha, lite dere trodde det var babyen da!! Men neida, der har det ikke skjedd stort. Er like stor og tjukk enda. Men lønna er her, og det var bare nydelig! Så da kan jeg endelig betale siste rest av baksmellen, hurra...
Og overtrekket på mastercard. Og strømregning og husleie og lån og... hmmmm skulle hatt litt til julegaver også.
Er det greit at det blir dorullnisser i år folkens?
Neida, det er ikke så ille. Bare klager jeg. Det er ikke meninga. Dessuten så ramler det vel inn litt julelønn med halv skatt i midten av desember :) Alltid noe å se fram til!
Men "first things first" (forhåpentligvis da): Fødsel/nedkomst/kalving - kall det hva du vil.
Var hos jordmor igjen i dag. Alt ser bra ut. Han har lagt seg til rette, m.a.o. festet seg  med hodet ned. Så nå er det bare å hvile og spise i følge jordmor/coach.
Hun tar litt rollen som coach faktisk. Forteller meg hvordan jeg bør styre tankene (som en toppidrettsutøver) under fødselen. Ikke dvele ved det ev. vanskelige og vonde som har vært, men fokusere framover og være i øyeblikket og være fornøyd med det som har vært. Litt sånn: " Ja så ble det en våkenatt, men gudskjelov for at den er ferdig da!"
og "Yes, så var vi en rie nærmere mål!"
Hei og hå, her skal vi være positive!!
Har kjøpt cd med Beach Boys i dag også (måtte jo handle litt!) som jeg tenkte ha på fødestua. Litt gladmusikk :) Vurderer litt metal/hardrock også, for å motivere og gjøre meg tøff, eller er det bedre med rolig musikk så man slapper bedre av? Er jo selvfølgelig mulig med begge deler. Så da blir det vel litt Metallica og Kvelertak i god miks med f.eks. Nina Simone.
Jaja, nok fødesnakk.

Sitter nå med X-faktor i bakgrunn... Hvorfor er jeg alltid uenig med dommerne? De må da skjønne at jeg har alltid rett! Sist sa jeg at Post 4 suuuuger, mens dommerne roste de opp i skyene. Og de røyk ut - gud-skje-lov. De rett og slett voldtok Jokkelåta de "sang". Hørtes ut som karaoke på danskebåten. Nei, slikt vil jeg ha meg frabedt må vite!

Mmmm så et fat fullt av nonstop og seigmen på TV... så farlig godt ut! På tide å handle fredagsgodt!!
God helg folkens!
Får ruge jeg, mens dere er på julebord og fester og går ut og gjør allt mulig gøye ting. Bare så dere vet det, så skulle vi vært i bryllup i Stockholm i helgen vi!! Tenk å gifte seg når vi skal føde da... så egoistisk!!
Neeeeiiiiidaaaaaaaaaa!
Til lykke Kim & Erik - kjærligheten lenge leve!! :)
Hipp hipp HURRAAA!

1 kommentar:

  1. Hei lille ruger. :)))) Det er liksom litt kjedelig nå på slutten, ikke sant? Og når det er over, husker du ingenting av det liksom. :)Du skriver morsomt på bloggen din da. Jeg smiler for meg selv. Forresten dorullnisser er alltid en slager, har aldri fått en eneste sur kommentar eller surt fjes når folk har fått en slik:))))) Aldri undervurder en kjærlig og nensomt utformet dorullnisse.:))) Masse lykke til med fødsel og alt:))) Magisk og spennende tid i vente;)Klem Hilde E. Helsing

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...