mandag 15. november 2010

Tv'en - min venn i nøden

Åh hurra, min søppel-TV-favoritt Top Model er i gang igjen! Og i dag er det make over... Toppers! Da blir det radikale forandringer, snørr og tårer! TV-underholdning på høyt nivå! Og nei, jeg er ikke ironisk, jeg digger faktisk dette showet.
Ypperlig timing også. Kroppen er ikke helt på min side om dagen. Ryggen verker, hoftene skrangler, har menstruasjonslignende smerter (nei det er ikke rier!), lyskene lager trøbbel... Med andre ord, det er helt okey med novembermørke og Top model på TV.

Og det er jo ikke bare Top Model som blir fulgt med på! Å neeeeii!  Lista blir bare lengre og lengre.... Robinsonekspedisjonen (på søndager er det forresten masse fint som går! Kan de ikke fordele det litt utover? lørdag er jo en virkelig nitrist TV-dag. Som om man skal straffes for at man ikke er ute og "maler byen rød", men heller jobber med rompeavtrykket i sofaen... Gudskjelov for Get-boksen!!)
Men tilbake til lista: Gyldne tider, The Event, Storbynatt, Greys Anatomy, Hellstrøm rydder opp, Sex & singelliv...
Dette fremstår vel kanskje som litt trist, men det får bare være. Vi snakker om en begrenset periode. Så det så.
Men nå må jeg runde av. Det begynner snart!
Ha en super uke! Og gå forsiktig! Skikkelig glatt nå, gikk nesten på trynet i dag tidlig. Huff og huff... Er jo bare å føre opp på lista over gamlis-tingene som trenger seg inn i livet mitt om dagen: brodder! Kommer jo nesten ikke opp bakken til barnehagen uten. Men jeg har det ikke altså. Noen prinsipper må man ha!
Hadet!

4 kommentarer:

  1. Ja, fantastisk program :-)
    Inger Elisabeth

    SvarSlett
  2. Jeg digger det jeg og. Mye dramatikk og cat fight om ikke å snakke om latterlig feminine homo-Black-men... Nei kanskje det er litt femi fra min side men jeg står for det. Top Model rocks

    SvarSlett
  3. Haha så bra Jelrik! Neida, er ikke femi - de blir jo pene å se på når de har sminket seg da! Utrolig å se forskjellen fra virkelighet til det endelig fotografiet! Mye drama ja... Hun Alassia eller hva hun heter er jo flink til å bidra. Sitter i sofaen og diagnoserer...;)

    SvarSlett
  4. Ja det er utrolig hva en liten dæsj (eller ganske mye hos noen av de) sminke kan gjøre. Blir nesten litt misunnelig at dere damer har det så lett å se bra ut ;-)

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...