onsdag 17. november 2010

Det nærmer seg...

12 dager igjen til termin.
Point of no return er passert for leeeeenge siden. Er bare nedtelling nå. Lading av batterier.
Vært "flink" i dag. Har ikke gjort stort gitt! Dagens prosjekt er å gå på den siste gravid-yoga timen. Og kanskje pakke ferdig sykehus-bagen. Har allerede lagt fram kamera, brystpumpe, amme-BH, ullsokker, ekstra batterier... klær og toalettsaker får vente til riene kommer. Jeg bruker det jo!

Det er så rart at jeg snart skal føde igjen. At Tiril skal få et søsken... Det går liksom ikke opp for meg!
Men jeg gleder meg :) Hadde besøk av en venninne i går med ei fem måneder gammel, nyyydelig lita jente. Ble jo helt babysjuk! Da er det litt deilig å vite, at snart har jeg et bittelite nurk å kose med :) Hurra!
Enn så lenge er det masse kosing med storesøster.
Hun våknet tidlig i dag (05-etellerannet), men vi koste oss i over en time med å ligge og slappe av i saccosekken. Veldig deilig :)
Tror hun kommer til å stortrives som storesøster. Hun går rundt og koser bilder av babyer i blader og er helt tullerusk etter dem! Hihi.

Lillebror er fortsatt navnløs. Vi klarer ikke helt å bli enige om navn denne gangen.  Har vel lagt det litt på is til vi ser hvordan han ser ut... Det er jo en viktig avgjørelse! Plager meg litt at vi ikke har noe, men men... Han blir vel hetende noe til slutt.

Så bortsett fra det, så begynner vi å bli klare! Kanskje jeg skal skru opp senga hans i dag? Jeg har klart å holde huset ryddig (stolt!) og klær i størrelse nyfødt ligger klart i skapet hans. Kanskje jeg skal legge noe i sykehusbagen? Ja det må jeg jo.
Ok, da gjør jeg det da. Uæææ så rart! Begynner neste å grine jeg! Blir mye følelser og hormoner som virrer rundt! Pust inn - pust uuuuuuut....
Må gå å snyte meg - hadet!

4 kommentarer:

  1. Så spennende da. Jeg venter spent på navn. Kanskje du kan lage en liten avstemming her? ;-)
    Jeg stemmer på Erlend.
    Inger Elisabeth

    SvarSlett
  2. Erlend er et fint navn :) Vi har vel i grunn lagt det litt på is, til vi får se den lille personen... Navn vi vurderer/ har vurdert er vel Martin, Ola, Brage, Gard og Hjalmar. Vi har en del kriterier da...: det skal helst være norskt, uten øæå, helst mer en enn stavelse, ikke bibelsk og ikke på 10 på topp-lista... Tar gjerne i mot forslag!!

    SvarSlett
  3. Terje foreslår Terje:) Pelle:) roald! Haggbart. Sune. Mohammad. Ali:p hehe. Mange interessante navn. :) fleksnes. Egon. La deg inspirere:) Chubaka er også en sikker vinner, men fare for at den kommer på topp 10-lisfa i løpet av noen få år.
    Klem fra terje og oda:)

    SvarSlett
  4. Hallo Camilla!
    En hilsen fra tante og onkel på Kråkerøy.
    Tenker på deg hver dag og ønsker deg lykke til, ja deg også Christian.
    Navn er vanskelig, lurt å vente til dere ser gutten. Geir skulle hete Jan Erik, men måtte bli Geir da vi så han! Klem.

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...