søndag 12. september 2010

Dagdrømmer og mangel på nattlige.

Sliter med søvnmangel. Har vært zombie i hele dag. Har en liten datter som holder meg våken om natta, og når jeg har mulighet til å sove på dagen, så får jeg det ikke til!! Ganske irriterende.
Det "kiler" i hele kroppen, er det et tegn på søvnmangel? Jeg har ihvertfall vært så heldig å få det etter mine søvnløse netter.
Stakkars lille jenta vår, som sikkert har vondt i gommene sine...
(og litt stakkars zombie-mamma også)

En bidragsyter til at jeg ikke får sovet på dagen, kan jo være grublerier rundt hvorvidt jeg skal kaste meg ut i et stort prosjekt eller ikke.
Har kommet over et stort lager med vintage barneklær som skal selges + en nettbutikk. Dvs en mulig helomvendig av levebrød...
Skal - skal ikke.... Blir koko snart!
Noen er skeptiske, andre sier kjør på, once in a lifetime-sjanse!
Og jeg vipper et sted midt i mellom. Snakk om mye penger og innsats, i en bransje jeg er helt grønn i!
Er det et marked for det? Er det for mange konkurrenter, eller er bransjen så stor, og disse klærne så unike at det ikke vil bli noe problem å selge?
Blæh.
Er vel vanskelig for dere å hjelpe meg med å mene noe, da jeg ikke helt vil røpe hvilke klær det er, men det er snakk om for det meste ubrukte klær fra 60-70-tallet.
Ville dere kjøpt en gammel, men ubrukt snekkerbukse i god kvalitet til poden, til rundt 400,-?
Lille jenta mi har på en slik bukse på bildet. Det er jo veldig kule klær, syns jeg da! Cordfløyel og blomster og sleng :)

Jeg må bestemme meg snart...
Hva syns dere?
Hjelp!

2 kommentarer:

  1. Du vet hva jeg synes.
    Jeg sier kjør på :)
    Kan ikke bidra økonomisk nå, men hjelper gjerne til etterhvert :)

    SvarSlett
  2. Hei Cmila :)
    Grattis med blogg!
    Jeg må si at jeg syns dette høres veldig spennende ut!!
    Du må kjenne på den berømte magefølelsen vettu.
    *Susser*
    Cmila ;)

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...