lørdag 11. september 2010

Jeg må jo vise dere denne!

Hvis dere ser på høyre side, så har jeg lagt ut en link til en videosnutt fra You tube. Den er over 3 år gammel, men jeg syns den er så festlig!
Vi sitter i en lavo og tar noen øl og hører på musikk, når jeg plutselig blir sittende fast med fingeren i flaska! Litt snøvlende og lattermild :) Sjekk den ut!

Kooooser meg med bloggen min jeg :) Det er lov det? Kanskje jeg har et stort formidlingsbehov? ...eller, det vet jeg vel at jeg har. Håper dere syns det er litt hyggelig å følge!

3 kommentarer:

  1. En klassisk legevaktscase det der...

    SvarSlett
  2. Haha det er sant! Godt jeg slapp det da :)Nå har jeg jo lært hvordan jeg skal komme løs...

    SvarSlett
  3. Jeg var veldig spent på om du kom til å ende med tur til legevakta :-)

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...