lørdag 18. september 2010

Skal, skal ikke...

Nå har jeg vært i tenkeboksen en stund... Har jeg blitt klokere? Tja, litt.
Jeg var overbevist her for et par dager siden at jeg skulle hoppe i det!
Men så.... vel, jeg har snakket litt med nåværende eiere, og med en regnskapsfører, pluss at vi har gjort en del research rundt dette med nettbutikk. Ting virker ikke helt ryddig, og da vokser automatisk skepsisen. Så nå heller jeg andre veien.
Jeg kjøper ihvertfall ikke for den prisen de har sagt!
Jeg skal se resten av lageret tirsdag. Det blir spennende...
Det blir i grunn avgjørende! Hvordan blir det oppbevart? Hva slags klær er det?  Kvalitet, farger, størrelser... Skal man investere så mye penger må man jo vite hva man kjøper!

Det er MYE å tenke på! Uansett hva som skjer, så har jo dette vært en læringsprosess.
Ifølge min studerende samboer så kan man si at jeg er i en metaprosess! (javel, sier jeg da...)
Men nå må hodet bare hvile fram til tirsdag.
For man blir jommen sliten av å gå å tenke og gruble så mye! Og den stakkars bebisen min i magen må jo få litt oppmerksomhet. Har jo kynnere omtrent hele tiden, ganske slitsomt.
Så nå skal vi kooooose oss! Fikk nettopp et stettglass med bonaqua (Ooooo) av min kjære som står og kokkelerer. Ett-åringen er hos bestemor, vi har et par filmer og masse god mat! Lovely :) Hva skulle man gjort uten folk som var villige til å være barnevakt!?

Bare en annen tanke som slo meg (mmmmm salmalaks!) da jeg sto i dusjen i morges:
Hvorfor er ALLTID balsamflaska mindre enn shampoflaska?? Jeg bruker alltid mer balsam jeg. Er ikke det normalt? Må jo ha i balsam hver gang jeg vasker håret (det er jo langt!) Kanskje en bagatell i den store sammenhengen, men irriterende nok!

Men nå må jeg lage røstipoteter. Er det lørdag i dag?? Fortsatt god helg folkens!

3 kommentarer:

  1. Det med balsamflaska lurer jeg også på. Er jo naturlig å bruke mer balsam enn shampoo! Hvis du ikke ender opp med å kjøpe barneklærne kan du jo starte eget shampoo- og balsammerke hvor balsamflaskene er større enn shampooflaskene! =)
    Uansett hva du ender opp med å gjøre: Lykke til!! Er du i tvil så sett opp en liste med argumenter for og imot, så kanskje du blir litt klokere=) Og prøv å se det fra flere sider!

    Klem fra lillesøs i Bergen <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk Oda! :) Klem, Cam

    SvarSlett
  3. høres ut som du klarer å finne den riktige løsningen til slutt. Det er mye å tenke over ja. Bra du gjør det.
    Følg magefølelsen din. Spent på å høre etter besøket på tirsdag.

    Lykke til videre. Håper vi kan sees til en kaffe eller noe denne uka. Klem

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...