onsdag 8. september 2010

Desire!

Endelig har vi en HTC Desire i huset som samboeren sitter og leker med i dette øyeblikk!
...
Nå har jeg lekt med den og :) Kjempefin er den! Vil ha! Tenkte kanskje kjøpe Sony Ericsson Xperia x10 mini eller hva den heter. Er 2000,- billigere, og ganske snerten og fin, men er skjermen litt liten? Fiiiin skjerm på HTC altså! Men er den totusenkroner finere?
Tar gjerne imot synspunkter her!
Må ha ny mobil uansett. Min gamle er overkjørt av bil. Den virker utrolig nok, men skjermen er knust, kan ikke låse den og batteriet faller ut hele tiden...

Vi har vært flinke til å bruke penger i dag! Har kjøpt oss en snerten kaffemaskin også! Nespresso! Enkel og grei, og ikke særlig dyr. Bare legg inn en "ampulle" med kaffe, trykk på knappen og VIPS så har man en kopp deeeilig espresso :) Farlig godt...

Vært litt sosial i det siste også gitt! Hadde to skjønne kollegaer på lunsj i dag, med sine respektive småjenter. Ei på 2 og ei bittelita ei på 3 måneder. Nydelige!!
Vi har jo rene babyklærbytteklubb, veldig kjekt da!
Min lille jente var veldig begeistret for den lille babyen. Koselig å se, siden hun snart får en egen!

Og i går besøkte jeg ei venninne fra barselgruppa. Det er så godt å komme litt ut av huset og skravle litt god gammaldags skit! En liten vitamininnsprøytning! Gleder meg til jeg kan gjøre det samtidig som jeg konsumerer noen glass vin.... Mmmmmmmmm viiiiiin...... saaavner! men for all del, druer og te er godt det og! (Gjelder å holde motet oppe)

3 kommentarer:

  1. Jeg har Sony Ericsson Xperia x10 mini. IKKE kjøp, verdens dårligste batterikapasitet, tvilsomt tastatur. Kjøp da heller proffversjonen med tastatur.

    SvarSlett
  2. Jeg er fornøyd med min Sony E Xperia mini:)
    Veldig fornøyd:))
    Koselig blogg du har, deilig å skrive. Må nok begynne igjen selv også.... Klem Ida:)

    SvarSlett
  3. Xperia mini vant testen i pcworld på utskyvtelefoner. Trykkskjermtelefoner er iPhone4 som vinner overlegent.

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...