mandag 6. september 2010

Jeg er i gang!

Jeeeeeeee! 2 kommentarer på min nye blogg, og en følger! Hihi så morsomt :) Tusen takk skal dere ha!
Travel dag i dag, deilig å synke ned i sofaen med laptopen... Jobb, fysioterapi, henting i barnehagen, babysvømming, handling og endelig middag (taco! )
Jeg er jo flink til multitasking, så sitter og følger med på Puls på TV samtidig som jeg blogger (wow!) Dagens tema er kropp og graviditet. De sier at man bør regne med et år før man er tilbake til utgangspunktet, figurmessig... Det gjelder ikke for meg ihvertfall :P Er jo tjukkere enn jeg noengang har vært! Men er jo en kilos baby inni her da.
Men hååååper det går like greit å komme tilbake i form etter neste fødsel, som etter den første.
For det gikk overraskende greit. Følte vel at jeg hadde den gode gamle kroppen min for meg selv i en ukes tid, før vi brått var igang igjen...
(Ja, det var litt sånn, "Oooops! Så fruktbare vi var da..!" Jaja. Når sjokket har lagt seg, er det jo koselig da :))
Temaet nå er MILF. For de som ikke vet hva dette står for: Mother I'd Like to Fuck. Er det et kompliment å være det? Er det et mål? Tja... vil vel heller være det, enn å bare bli ledd av om jeg forsiktig skulle spørre noen om jeg kunne vært en MILF (kunne forøvrig ALDRI gjort det!)
Men ville nok foretrukker Pernille Sørensens forslag, om å heller være en MILT: Mother I'd Like to Talk to.
Tenk så hyggelig om folk syns jeg var interresant, og ikke bare snakket om bleier, barnehage og om å spille på slurva og nyankomne tenner... For Guds skyld, si fra til meg om jeg har blitt "et sånt menneske!"

Anne Jahren (skidama) er faktisk min fysioterapeut om dagen. Dæven hun er sprek! Blir så inspirert til å trene når jeg bare blir ferdig med denne kalvinga.
Føler meg VIRKELIG som et berg når høye, slanke Jahren tøyer og bøyer på den stive, svært utrente kroppen min.
BARE VENT! Legger herved inn en lovnad, eller ed om man vil, at jeg skal trene og bli superdupersprek om kanskje cirka skal vi se.... omtrent halvannet år? Er det for tidlig? Nei, det er passe. Da skal jeg se like godt ut i olabukser som vårt tidligere skiess! Ihvertfall nesten.
Enn så lenge får det bli litt uformelige mammajeans og onepiece (Ja, jeg bruker den bare hjemme! Den krympet to str etter vask også, så jeg ser ikke så veldig fresh ut i den, så vidt jeg kan bedømme. Hadde håpet på kanskje litt søt, men nei. Life is hard)

Gir meg nå, har kalde føtter, må finne sokker. Sommern er over folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...