fredag 24. september 2010

Om kroppen og alle dens påfunn

Det er visst ikke bare bare å ha levd 36 somre og ha to tette graviditeter.
Ble helt satt ut i går av mystiske smerter nedover hele høyre flanke. Gudskjelov var mamma her, så hun fikk tatt seg av Tiril mens jeg lå ubrukelig på sofaen.
Blæh.
Utrolig kjedelig og kjipt. Det er bedre i dag gudskjelov, men hva kom det av? Det er jo litt guffent når man ikke er alene om denne kroppen da. Noen som har opplevd noe lignende?
Jeg er også plaget med en ganske voldsom hoste. Aner ikke om det er noen sammenheng, men musklene jobber jo ganske heftig når jeg hoster, så kan jo kanskje tenkes at de begynner å bli litt slitne.
Jaja. Får bare ta det med ro. Fått streng beskjed av samboer at jeg ikke skal rydde i dag, bare slappe av. Han er god han :)
Dette har også gjort at jeg tenker litt andereldes om mitt store klesprosjekt. Jeg orker rett og slett ikke tanken på det nå. Kjenner at jeg har mer enn nok med å være mamma og vordene tobarnsmor. Man skal passe godt på denne tiden! Jeg får snakke med disse folka, bare ikke akkurat nå.... (gruer meg litt kjenner jeg)

Anyway. Det er ikke BARE elende! Jeg må jo få berømme www.photowall.no som jeg bestilte fotottapet fra. Først ble jeg irritert, for i bestillingsprogrammet dems kunne man klippe ut felt på bildet man ville ha og angi størrelse. Så siden jeg skal tapetsere to skapdører, tenke jeg at det var lurt å la de gjøre en del av kuttingen så det ble penere. 
Men det jeg fikk da var to like fototapeter, så begge skapdørene fikk like motiver. Er med?
Jeg ringte de, og de sa at jeg fikk returnere de, få tilbake pengene og bestille på nytt. Men posten ville ikke godta returlappen de hadde sendt meg i posten. Ny telefon. Dette hadde de aldri opplevd før (de er tydeligvis litt vanskelige på postkontoret på Østerås... Hvorfor jeg var på Østerås? Går til fysio der).
Enden på visa blir at jeg får en mail hvor de sier at jeg bare kan beholde min feilbestilling, eller at jeg bør kaste den. De returnerer utlegget mitt, og ber meg bestille på ny.
Fantastisk!! Det er jo nesten som en ny dimensjon av kundeservice! Jeg måtte ikke krangle eller true eller begynne å grine eller noe! Veldig veldig deilig. Så TUSEN TAKK Photowall! Så fikk jeg reklamert litt for de også.
Kanskje jeg skal legge inn den nye bestillingen da, når jeg først sitter her...

Ha en god helg folkens!

2 kommentarer:

  1. Kul tapet. Kona har sett på noen rullestein å smelle på veggen... Kanskje, kanskje ikke? Mh

    SvarSlett
  2. Takk! Er veldig spent på endelig resultat... Slenger inn et bilde her da!

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...