mandag 13. september 2010

For å nå sine mål, må noe ofres...

En god natts søvn, litt fysioterapi og en ny kikk på tidligere nevnte kleslager (de fant frem mer tøy fra lageret som jeg kunne kikke på) har gitt litt mer glød og inspirasjon.
På tide og ta en tur i banken og finne ut hva jeg kan klare å hoste opp av kapital... Kan jo bli spennende...
Skal jeg gjøre dette, så ryker nok sykkelen min. Min kjære trofaste følgesvenn gjennom 7 år.. Men hun får det nok bedre et annet sted nå, hun har blitt ganske neglisjert i sommer.
Jeg sluttet å kjøre i juni, da begynte beskyttelsesutstyret å bli trangt, og det må man jo ha!
Fikk en lei påminner om viktigheten av det etter en utforkjøring samme måned. Det gikk litt galt i utgangen av en sving (ikke for meg, men for en jeg har kjær). Sykkelen ble stygt skrapet opp, men føreren kom gudskjelov fra det med en brukket arm og noen blåmerker.
Jeg kom kjørende bak, så ikke ulykken, men skjønte raskt at det hadde skjedd noe.
Det var de verste sekundene i mitt liv!
Jeg trodde det hadde vært en frontkollisjon siden det sto flere biler der, så så jeg sykkelen i grøfta..... Herregud. Den følelsen unner jeg ingen!
Øynene speider etter en kropp og hjernen forbereder seg på det verste, hjertet hamrer i brystet, så DER! Puuuh... lettet ser man en kjent skikkelse stå i veikanten. Armer og bein sitter der de skal.
Uff og æsj for en støkk man får seg! Men det gikk bra! Så vær forsiktig! Det kan føles som et leketøy, men er det ikke!

Anyway. Det var ikke slike alvorlige temaer som var planen å skrive om nå.
Jeg vil så gjerne vise dere min vidunderlige Harley Davidson som jeg tror jeg skal selge (joda jeg skal det, jeg trenger bare å bearbeide det litt.)
MEN det er ikke dermed sagt at min karriere som motorsyklist er over! Ånei! Det er altfor morsomt til det. Kan jo ikke legge inn årene helt og la kjerringfaktoren ta helt overhånd!

Jeg drømmer nemlig om en engelsk sykkel... En Triumph kanskje, eller aller helst en Norton!
Ååååh de er tøffe! Fant drømmesykkelen på nett, men den er spesialbygd og way out of my league prismesssig. Men SE PÅ DEN DA!!! Er den strøken eller??
Jeg er ikke noe sånn eksosberte eller gatebildame jeg altså, men det er lov å digge denne. Fargene, designet, linjene.... mamma mia...
Til og med Tiril har "tapt" kampen mot denne. Jeg skiftet screensaver bildet av henne, med bildet av sykkelen... Er jeg en fæl mor da?

Drømme drømme....:)
Det er den fiiiiiineste sykkelen jeg har sett!
Jaja. Nok dagdrømmerier!
På tide å prøve gli inn i de nattlige.

Hadetpåbadet.

2 kommentarer:

  1. Spennende planer!!! Vil høre mer! Karianne :-*

    SvarSlett
  2. Lykke til Camilla. Gjør det du har tro på selv.
    Kari

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...