søndag 5. september 2010

Første innlegg...



Søndag kveld... Og nyopprettet blogg. DENNE GANGEN skal jeg få det til å fungere! (For ja, jeg har prøvd før..)
Ettårsdagen til go'jenta er vel overstått. Det ble en herlig slitsom dag med pølser og kaker. Men dette med kakebaking er IKKE min sterke side! Resultatet blir greit, men det er etter mye svette og tårer. Fatter ikke at det skal være så vanskelig da. Er jo relativt habil på kjøkkenet ellers, men selv med pose-kake og bløtkake med ferdige sukkerbrød, klarer jeg å lage krøll fro meg selv.
Mystisk. Gudskjelov lager samboern verdens beste eplekake :)

Litt ukonsentrert nå, ser med ett øye på naturprogram på TV: Rovdyrets indre. De viser inne fra krokodillemagen når det svelger byttet sitt!! Hvordan i all verden....?! Manipulert? Hadde aldri trodd jeg skulle få se innsiden av magen på en krokodille, men når jeg først gjør det, er dette den mest behagelige måten jeg kan tenke meg å gjøre det på!

Graviditeten har gått inn i sin 28. uke. Føler meg stoooor og krøkkete. Har mye kynnere og veslegutt sparker MYE! Ganske stor forskjell mellom graviditet nr 1 og 2. Tyngre denne gangen, så vidt jeg kan huske. Og med nesten 3 måneder igjen, lurer jeg litt på hvor stor og tung jeg skal bli...
Apropos; tror jeg tar meg en brødskive jeg. Blir sulten av å blogge...

2 kommentarer:

  1. Så flott å få legge inn DEN ALLER FØRSTE kommentaren :-) Kjekt å blogge (så lenge det ikke tar helt overhånd). Selv har jeg "spread my self a bit thin" blogger på 3 blogger og det er kanskje to for mye...? Særlig hvis de skal holdes sånn noenlunde oppdatert. Stikker innom her igjen :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer :) Så gøy med blogg
    Du/dere er så søte. Blir glad av dere.

    Og nå er jeg din aller første følger.jee

    vi snakkes. klem

    SvarSlett

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...