onsdag 29. september 2010

Host og hark

Nå har det vært litt stille her syns jeg. Årsaken er et energi- og kreativitetsvakuum forårsaket av bomullshode, monsterhoste og en deilig dryppende nese. I kombinasjon med å være høygravid, ha syk samboer og et forkjølet barn så handler dagene kun om å komme seg helskinnet gjennom.

Det var så slitsomt å skrive det over, at jeg måtte ha en liten pause...
Stakkars meg. Hodepine har jeg og... Ville bare si fra, at jeg kommer sterkere tilbake. Jeg vet jo at det er mange der ute som gleder seg til å lese bloggen min hver dag! Hehe det var litt ironisk da :) Sju stykker har vært inne i dag, er fornøyd med det jeg - helt sant!!
Håper dere får kost dere i finværet og holder dere friske!
Håper forresten bebisen liker massasjen han får under hostekulene mine, for det er ikke småtterier!
Det var alt for denne gang. Takk for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Torpet, sesong 7, episode 1

 Okey, denne "sesong ditt, episode datt"-ideen min funker dårlig. Ble ikke noe skriblerier i forrige sesong, så vi hopper elegant ...